Thursday, February 14, 2008

Giovanni's - Shrimp Truck







You know, I'm not a shrimp-person...

In fact, like some Asians I know I also have a mild allergic reaction when I eat shrimp. I get this scratchty and tingly feeling on my tongue and throat when I eat certain types of seafood.

Does that stop me from eating at the world-famous Giovanni's Shrimp Truck? Not really actually. I noticed that their garlic shrimp is so oily and full of garlic that the shrimp does not seem to affect me as much.

4 comments:

Eyeluv Seagars said...

Cool Blog. Plannin on move back to the islands bumbye. Get too much chicken skin in CA. Check out my blog if you like bra, 2cigarsamonth.blogspot.

hensly said...

Thanks for the comment. Your blog is pretty cool too.

Former island boy huh? Let me know if theres anything you want to see on this Hawaii blog - Leave a comment. Shoots! K-den!

Loan offer here said...

Available Instant Loan Offer For Everyone In Need Of Loan
We stand apart from other lenders because
we believe in customer service just 2% interest rate,
both long and short term you have come
to the right place I'll advise you can contact us via email
abdullahibrahimlender@gmail.com
whatspp Number +918929490461
Mr Abdullah Ibrahim

MAHMU SIMON said...

Helo
orang-orang baik saya di Asia, semoga ALLAH dipuji, nama saya Mahmud Simon, warganegara INDONESIA tetapi saya berpusat di MALAYSIA; Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua tentang kebaikan Tuhan yang akhirnya membawa saya kepada pemberi pinjaman yang baik ini melalui Puan Nurliana Novi, pemberi pinjaman pinjaman yang benar-benar asli bernama Elina Johnson, pengarah SEMUA PINJAMAN ELINA JOHNSON, setelah saya ditipu oleh pemberi pinjaman palsu, saya patah hati, putus asa dan tidak tahu apa yang harus dilakukan dan siapa yang harus dipercayai, kemudian dia datang dan meletakkan senyum lebar di wajah saya sebagai kejutan terbesar saya. Saya tahu kebanyakan dari anda juga menjadi mangsa penipuan, anda tidak perlu repot lagi kerana saya harus menyampaikan berita baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang boleh anda percayai,

Sekali lagi setelah saya mendapat pinjaman daripadanya, saya melabur dalam perniagaan dan saya melihat bahawa saya memerlukan lebih banyak, saya terkejut apabila ibu memberi saya pinjaman lain sebagai tambahan kepada pinjaman sebelumnya, orang baik saya telah melihatnya dan saya adalah sebahagian daripada pengalamannya, hari ini hidup saya mempunyai giliran baru terima kasih kepada ibu Elina, ya anda mungkin takut kerana keterangan palsu yang pernah anda dengar tetapi saya adalah saksi dan jika saya berbohong semoga ALLAH mengambil nyawa saya, orang-orang saya di sana jika anda mahu pinjaman tulen adalah satu-satunya yang boleh anda percayai,

Puan Elina Johnson dari SEMUA PEMBERIAN PINJAMAN ELINA JOHNSON hubungi dia hari ini melalui e-mel: elinajohnson22@gmail.com »atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk panduan lebih lanjut; mahmudsimon2@gmail.com, dan nasihat tentang cara memohon pinjaman dari Puan Nurliana Novi di nurliananovi96@gmail.com. Saya menunggu untuk mendengar berita baik anda sendiri, Terima kasih semua dan semoga ALLAH dipuji.